@ home

Allmänt / Permalink / 1


Idag ska jag och hon jag är assistent åt åka och simma :) ska bli roligt faktiskt! sällskap och träning samtidigt! Perfect!

Igår kväll blev det asiatisk korvblandning med nudlar och sötsur-aktig sås! Blev väldigt lyckat =) Kollade på tv hela kvällen och bara mysde. Skönt efter massa stress och ingen vila på jobbet, även om det bara var 4 timmar...


I morgon innan jobbet ska jag gå på stan med Josse. har dock inga pengar, men det är alltid skoj att titta och se om man kan hitta något...
Pengar o ekonomi är inte min starka sida just nu. Eftersom jag varit sjuk mycket under en period har jag typ inte fått alls mycket lön.. så mamma har fått betala hyra och hjälpa mig med mat och så. tur att jag har henne, annars hade jag inte klarat mig!!!
Jag och johan har världens bästa mamma, that´s for sure!

I förgår var jag i stan med ida. Grattis grattis! Hon har blivit moster till en liten kille! :) Vi gick runt och kollade på presenter till honom och sen åt vi lunch på Yoss :) det var gott, satt i solen och snackade utanför stadsbiblioteket också. hahha, jag lyckades bränna mitt ansikte. ganska skillat om jag får säga det själv :p

Nu ska jag fortsätta krama min sjukling och dricka cola zero!
ha en bra dag! :)

 

#1 - - Alexis:

Söt bild ;) Kul och se dig happsy gummsan<3

Till top