Tisdag

Allmänt / Permalink / 0

idag har jag hunnit med en del grejer faktiskt :)
Började med att promenera bort till Dogz med Rocky. Badade honom, fönade, borstade och kramades, sen klippte jag och tina hans klor tillsammans. Det uppskattades dock inte, men han tyckte nog det var rätt skönt efteråt trots allt!
Sen var jag och rocky hemma hos mig och låg och mysde i soffan och busade med benet tills hans husse kom och hämtade honom.
Riktigt skönt väder idag också, har kunnat gå i shorts och linne, trodde inte det skulle hända mer under detta året, i alla fall inte i Sverige...
Josse kom efter sin körlektion, vi var ute och gick, köpte ramlösa och choklad. Sen satte vi igång och målade lager två i sovrummet. målade första lagret igår.. vitt blir det! Mycket bättre än innan. Men färgen tog slut så i morgon ska jag köpa en burk till så blir det att måla ena väggen en gång till..
nu är jag på vallås hos josse.. vi har fått thai mat av hennes mamma och pappa, kollat på fångarna på fortet :)
Ska snart cykla hemåt, ska hem till Helan och få lite kramar först, bra att ha fina vänner så nära!

I morgon kväll ska jag jobba igen :) kvart i fem till typ elva... =)
Ser inte fram emot att sova i soffan i natt igen... kan ju inte sova i sängen sovrummet luktar väldigt mycket färg !!!

Bye !



den "lilla" Fanet flaskan vi hittade hos Marc ett par helger sen ;p

Till top