Myskväll med världens bästa mamma <3

Allmänt / Permalink / 1
Ikväll har jag umgåtts med världens bästa mamma!
Vi åkte till Ica på Vallås och köpte kvällsmat. Det blev delikatess vanilj yoghurt, knäckebröd, stekt korv =) Det var riktigt gott med lite bra mat!

Sen drog vi till med en film: Heartbreak Kid, chips, den nya smaken Sour Cream & sweet chili, godispåse och of course coca cola :)

Hade jätte mysigt!
Jag tog även en varmdusch, så slipper jag tänka på det i morgon innan jag ska på intervju.

Nu ligger jag och pratar med Hampus på Skype, mysigt =) om en stund ska jag nog bädda ner mig och sova. komma upp i tid i morgon och fixa lite och börja vända på dygnet.
De ringde från jobbet SFAB idag med. Så nästa vecka är jag en working-lady again :)
Känns bra faktiskt, behöver både pengarna, komma in i vardagen och det ska bli kul att träffa arbetskamraterna och militärerna igen. Trevliga killar och tjejer de där gröna filurerna ;)

I morgon eftermiddag ska jag hem till Tina eller hon kommer hit vet inte vilket ännu, sen ska vi med mamma och kolla på en vostadslägenhet som hon är sugen på. Så då får vi se om den är något att buda på =)

Ligger och kollar på skicross nu, häftigt ändå. Hade lätt velat testa det med min bräda. Hade varit riktigt niiiice =P

Natti Natti :)

#1 - - H:

Vem e den här Hampus? Verkar som en schysst kille:P <3

Till top