28 juni

Allmänt / Permalink / 0
Godmorgon!

Hann inte skriva när vi var i Västervik, hart knappt varit inne i husvagnen förutom när jag sov :p
Vi har haft strålande sol, blå himmel, 26 grader i poolen, 17 grader i havet. Så jävla härligt! Hade velat stanna kvar minst en vecka till, eftersom vädret skulle hålla i sig, men igår kom vi hem efter en lång resa. Men roligt hade vi då också. Spelade musik, sjöng, fick stanna på halva vägen och ta en tupplur då mina ögonlock och min hjärna inte ville vara med längre!!
Men jag får ju skylla mig själv, det var självförvållat efter all sprit och lite sömn :p

Vi har grillat varje dag och druckit cider, vin och annat  starkt! Hade även väldigt snälla, roliga grannar som vi umgicks mycket med :)

I natt har jag sovit nästan 12 timmar, så jag är utvilad, nu vill jag bara tillbaka till Västervik och ha det skönt igen! :)
Men jag får glädja mig åt att det är 20 grader i skuggan här hemma och klockan bara är halv 12! Funderar på om jag ska klättra ut på taket och lägga mig och sola lite. Bättra på min brända kropp lite till!


Bilder från helgen finns på HÄR :)

Jag och syster på midsommarafton






Till top