Lill-midsommarafton

Allmänt / Permalink / 0
Firar man lill julafton så måste man ju kunna fira lill midsommarafton också, eller hur!?! :)

Det är i alla fall vad vi ska göra ikväll! Johan kommer vid fem och ska hjälpa mig med förberedelserna för maten och så. Sen kommer mamma och Tina när de slutat jobbet klockan 18.
Vi ska ha ägg, nypotatis, gräddfil m. gräslök, hemmagjord paj, sill och lax. Sen blir det såklart jordgubbar med vaniljglass och grädde till efterrätt! =)

Igår eftermiddag/kväll var jag hos Johan L och umgicks :) VI körde till Möllegård och käkade glass :) Sen blev det en promenad till affären för lite vårrullar som han fixade åt oss hemma sen :) Och en pepsimax! Det var riktigt gott i min väldigt Tomma mage vid det tillfället.. man ska nog äta mer än ett ägg om dagen tror jag  :p
Hade väldigt trevligt i alla fall, så det får göras om när jag kommer hem igen!!!

I morgon bitti åker jag och Josse till Västervik och hälsar på och campar! :) Kommer bli sjukt mysigt. Träffa familjen och bekanta och vänner :) Så idag tvättar jag all min tvätt, vilket är helt galet mycket eftersom det var löngesen jag gjorde det sist :p men nu blir ju allt rent och fint så jag kan ha med mig vad jag vill :)
Jag ska ha min nya klänning på midsommar också! Köpte den på bubbleroom.se, blev nöjd med den!

Ska ha med mig kameran så det läggs upp bilder här när jag kommer hem. Eventuellt även något när jag är borta, det ska finnas trådlöst internet på campingen, men man vet ju aldrig hur det funkar ...

Nu ska jag köra till hjälpmedelscentralen och lämna tillbaka en grej jag haft för min endometrios.

Trevlig midsommar allihopa!!!


 

 



Till top