Dag 3

Allmänt / Permalink / 1
Måndagen började med att vi käkade frukost med våra natter som övernattade: stefan och karin.
Sen åkte vi till Funäsberget och började åka för fullt på bräda och skidor!!!

Fete najsa backar då med, men lite mer is så för mig på min bräda var det lite svårare eftersom det var så halt och svårt att "styra". men det gick bra!

Efter åkningen så körde vi till Flatruet, det känns lite som att man är på månen :p
Man ser inte "slutet" någonstanns, allt är vitt och lite snöhögar. Det är i bergen, ser coolt ut !

På kvällen drog jag och Josse ut en runda med bilen.

:)


Josse stajlar                                                                 glider

Chillin´                                                                    Flatruet

Utslagna hjältar

Josse på Flatan x)


Puss & Kram
från mig och josse




#1 - - Tina:

funäsberget har jag oxå åkt.. :)

fast det va inte så stort när jag va där.



puss

Till top