Måndag

Allmänt / Permalink / 0
Då var det en ny vecka igen...
Började dagen med ett möte på arbetsförmedlingen för att göra upp en ny handlingsplan nu när jag är arbetslös igen...

Jag ska fota mina nya saker idag så jag kan lägga upp det så snart som möjligt, glömmer bort det hela tiden. I kväll ska mannen min göra klart sin tatuering :)
Jag ska försöka fixa till en skiss på hur jag vill ha min tatuering.. har det typ i huvudet men behöver någon som kan rita, för det är jag inte duktig på.
- Någon som känner sig utmanad av att hjälpa mig?

I lördags hämta jag Ida klockan tio för hennes överraskning.
Jag tog henne till Scandic Hotel i Helsingborg. Vi checkade in och satte in våra väskor och så. Sen tog vi bilen ner till centrum och åkte förjan över till Danmark. Vi strosade i affärer och byns köpcentrum. Köpte bebiskläder och sprit :p

När vi kom tillbaka till hotellet så käkade vi lite innan vi gick ner till gymmet och tränade. Efter det var vi väldigt varma så vi svalkade av oss innan vi satte oss i bastun. Sen var det bara att korka upp. Vi drack Pepino Peach, cider, vin... sen vid halv åtta gick vi ner till resaurangen och åt en buffe. det var kycklingfile, två olika rätter av potatis, wookade grönsaker, sparris, laxfilé, brunsås, tzatziki och en stor salladsbuffé. Det var verkligen gott :)
Efter det var vi så mätta att vi tom. mådde lite dåligt :p vi stannade på hotellet och drack våra inköp och snackade skit. Det var mysigt. Jag är nöjd och Ida verkade också nöjd över sin födelsedagspresent :)

Snart kommer Emma förbi en liten stund innan vi ska åka till tatueraren lite i sex. Katterna ligger här jämte en på armstödet och den andra jämte i soffan. Mysigt att ha mina små bebisar. Man är aldrig ensam även om lilla Missy kan vara sjukt jobbig emellanåt. Men hon är riktigt mysig också! Alla småttingar är ju busiga och lekfulla hela tiden! Annars hade det ju varit något fel.

Kram så länge!







Till top