I Linköping

Allmänt / Permalink / 0
tjingeling!
ja,nu är jag äntligen i Linköping! Ligger nedkrupen i lillasysters säng i ett sjukt fint rosa rum. Min favoritfärg ju :)

Har jobbat hela helgen. Körde direkt hit när jag slutade idag. Var dock inte ensam... alla fotbollshuliganer körde tydligen också bil.. :p Det var HBK.-HIF idag... hbk förlorade dock :(
3 timmars bilfärd är rätt långt ändå... pratade mycket i telefon så tiden gick någorlunda fort i alla fall. Kolsvart ute också så det var inte så enkelt att veta vart jag befann mig emellanåt. Skönt det i och försig, då vet man ju inte hur långt man egentligen har kommit ;)

Jag är glad att jag är framme i alla fall! kul att träffa familjen här uppe. Ska även träffa farmor och farfar! Ska bli jättemysigt!!!
Annelie & Anton ska jag också träffa tänkte jag, se hur det är med dem. följer de på bloggen jämt, men roligare att ses i verkligheten såklart!

nej,nu ska jag sova! Glömde min linvätska och kopparna i bilen så det får bli sova med linser idag igen. Tur att det är såna som ska hålla sick skick även för stängda ögon. Värre att öppna de imorgon bitti :p

Kommer sova som en Rosa Prinsessa i natt =)

Sov gott!
Till top