Familjegrillning

Familj & Vänner / Permalink / 0
Grillade med familjen ikväll på östra efter jag, Ida och sofie hade varit och badat o snackat skit i solen! Riktigt mysig kväll!!
Har även lyckats bränna min överkropp idag den lilla stund jag satt i trädgården :p hur det nu gick till ! :)

När jag kom hem från Västervik igår hade mamma städat hela lägenheten, tvättat lite, diskat och gjort super fint! Hon och styvpappa hade även köpt en ny kaffebryggare och fixat min cykel och köpt ett nytt däck till den. Plus att det fanns mat i kylskåpet åt mig. Jag har världens bästa och snällaste familj!
Tack så mycket älskade föräldrar

Nu ligger jag i soffan och kollar Johan Falk på tv4. De filmerna är bra, men jag är galet trött även om jag sovit ovanligt mycket. Hes har jag blivit sen helgen.. låter lite som om jag vore i målbråttet, haha. Det är ett tecken på att jag haft en bra helg :)

I morgon är det jobb igen och det ska bli skoj! Sen är det grillning hos Sofie och Chrille som gäller :)




Till top