TÅGÅKAR'N

Allmänt / Permalink / 0

I veckan kom älsklingen ner från Umeå och hälsade på! Åh, det bästa som kunde hända nu efter allt plugg och tänk!:) vi var i Malmö i veckan och i helgen tog vi tåget upp till familjerna i Halmstad. Bodde hemma hos Basses föräldrar, jättemysigt att vara där! De är jättegulliga :) träffade mamma och plastpappa också . De bjöd på lunch på stan :)
Vi var på bio i lördags och såg In time :) myys!
I söndags var det storm.. Inte lite heller .. Men vi tog oss in till stan och hem till Amanda, Markus och lilla Kaylie :) roligt att träffa dem! På kvällen var vi hos Johan och Tina och åt middag och snackade skit . Saknar mina och Tinas hemmakvällar något otroligt nu när jag bor i Malmö! :/ vi får försöka planera in fler framöver ;)
Hann även träffa Josse för lite shopping och fika :) Lotta, Björn och Emma var vi hos en sväng med och det var jättetrevligt! Saknar hela min familj mycket! Så det är kul att träffa alla ;-)

Tog tåget från Halmstad igår eftermiddag till
Malmö och mys och öl hos Pippi :)
Idag vaknade jag kvart över sju och trodde jag skulle svimma av trötthet! Att man kan vara så trött på vintern, usch. Men jag tog mig upp och efter tio minuters letande efter cykelnycklarna åkte jag ner till cykelförrådet för att se att nycklarna sitter kvar i låset .. Bra där Andrea ;)

Fick veta vår andra hemtenta.. Ska granska två olika vetenskapliga artiklar osv .. Blä.. Men är med Josefin och Gomez så det kommer gå galant :D

Nu sitter jag på tåget igen .. Denna gången till Linköping !;) ska bli skoj att komma upp till familjen där , alldeles för längesen jag var där nu!
Hej så länge !

Till top