SAMBOLIVET

Allmänt / Permalink / 0

Har börjat!:) det är supermysigt att bo med Sebastian. Vakna tillsammans och somna tillsammans! Just nu är han i skolan som verkar gå bra!:) jag sitter i soffan och läser en bok som jag ska ha examination på framöver . Har en snarkande katt Jämte mig också!:)

Igår skrev vi på vårt lägenhetskontrakt till trean vi ska flytta in i sista februari! Yaaaay! Så nu är det på riktigt ;)

Ska ta och börja med maten snart så den är klar att lagas när min kära sambo kommer hem. Idag blir det wook och sen har jag tänkt baka en glutenfri sockerkaka till kvällen :)

Imorgon ska vi prova en annan thai boxningsklubb då vi inte är helt nöjda med den vi varit på nu.. Får hoppas på att det är bättre där. Jag vill ha mer utveckling och struktur så man lär sig och känner att man utvecklas och inte bara upprepar :D!

Till top