Måndag igen!

Allmänt / Permalink / 0
Tiden flyger förbi ... och nu är det Måndag igen! 

Igår efter jobbet körde jag och Basse upp till Helsingborg och gick på Väla. Handlade lite kläder, inte så mycket men ett par plagg till honom. Skitsnygg tröja och en tisha! Jag köpte en tröja men vet inte om jag ska behålla den. Den kändes inte lika bra idag när jag tog på mig den. Så ska in till stan sen och se om jag hittar nåt annat kul i samma butik och eventuellt byta den i så fall :)

Efter Väla körde vi hem till Markus, Amanda och lilla Kaylie! Där blev det mycket prat, lek och och mat! Bruschetta till förrätt, grillat till varmrätt och sen hade de bakat en supergod tårta till efterrätt! Riktigt mysigt och trevligt att träffa dem! Älskar att träffa vänner och laga mat, snacka skit och bara umgås!

Nu är jag hemma hos mamma och tar det lugnt. Sjukt ont i magen idag, men sånt är livet som tjej, haha. Ska bort till bror, Tina och lille Lukas sen och hjälpa de att packa inför flytten på onsdag.. finns en del att ta tag i... minst sagt ;p

Nu ska jag kela lite men min lilla kise och kanske se lite på tv innan jag ska traska in till stan.





Litet collage sen gårdagen :)
Till top