KÄNNER MIG TRÖG!

Allmänt / Permalink / 0

Japp!
Känns som att jag pluggar och läser och skriver och gör allt igen.. Om och om utan att det fastnar ... Jag vet, innerst inne att det såklart gör det men inte tillräckligt som jag vill!
Har så sjukt svårt att koncentrera mig bara :/ .. Men nu har jag satt mig vid barbordet tillsammans med allt material, kaffe och clementiner! Så nu ska jag ge det 2 1/2 timma till. Minst... Då kommer Basse hem så får se om jag orkar mer då eller om det blir att krypa ner framför en serie innan sovdax...
Det är ju trottsallt skola imorgon mellan 9-15, obligatoriskt .. Och likadant torsdag och fredag... Känns ju sådär genomtänkt att lägga tre obligatoriska dagar innan helgen och innan tentan på måndag .... Men våra lärare har aldrig fått en eloge för att vara smidiga med varken uppgifter eller upplägg :/
Så imorgon blir en lång dag, först skolan och sen ska jag och Åsa gå på café och sätta oss och plugga! :) äntligen får jag träffa min fina Åsa igen! 3 veckor sen sist, ursch va länge! :(

Dax att dyka ner i böckerna igen!

Till top