EFFEKTIV MÅNDAG!

Allmänt / Permalink / 1
Vaknade strax efter sju och satte mig och pluggade från halv åtta till halv elva. Fick även plockat iordning i hela lägenhet :) Halv elva cyklade jag iväg till jobbet - Granngården idag! Jobbade med M och A, väldigt kul att se dem igen :) Slutade 16:00 och cyklade hem i regn och blåst :/
Skalade potatis och förberedde lite annat inför middagen, slängde ihop en cheesecake och satte spurt mot gymmet!
Skönt att jag hann gymma en timma idag med trots att jag var ganska stressad under tiden! :) Hann även bort till affär och handla det som saknades till middagen.
Lagade mat och åt och nu har jag precis suttit och Skypeat med familjen i Halmstad. Mamma var på besök hos Johan och Tina så fick se alla tre ! :D Mysigt! Tyvärr hade dock plutten somnat. men det är bra för jag och tina ska se på Greys Anatomy tillsammans över Skype. JAPP (!) Vi är nördiga, men det är så långt till Halmstad och vi har alltid sett det tillsammans :) hihi!

I morgon ska jag upp vid åtta och ringa Dell om min HDMI som jag inte kan få att fungera.. sen har jag bokat Skivstång 10:00-11:00! Första gången på detta Friskis och Svettis så ska bli spännande, får hoppas på att det är ett bra pass och ledare!

Ska ta mig en bit cheesecake nu! Hej svejs!

Bjuder på ett par bilder från helgen också ---
En glad Johan i början ! :)

Fina Ida ♥
Älskling
 
Jag & Ida =D
 
Johan bowlar!
 
 
#1 - - Karina Hansen:

Hej

Ked af at høre, at din HDMI ikke virker på din Dell. Har du fået løst problemet? Ellers må du gerne sende mig en mail med dit servicetag, samt nærmere detaljer, så ser jeg meget gerne på på det.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar

Till top