SÖNDAG

Livet i Skåne / Permalink / 0
Godkväll, goddag, godmorgon, Godnatt !?
 
Tittar bara in o säger hej, jag lever, jag är glad, men jag är rätt trött ikväll!
Kom hem från jobb kvart i tio, sen har jag öppnat post som jag inte hämtat sen innan jul, duschat och nu har jag krupit ner i min mysiga säng och lyssnar på musik :). Nu på arbetshelger jobbar vi 11 ½ timma lördag och samma söndag. Det är riktigt kul på jobb, men det känns nu ikväll att jag är trött. Därför ska jag stoppa mig själv från att se en serie nu, bara släcka ner datorn och försöka sova. Jobbar 8:15-17:30 i morgon.

Julen har varit jättebra! Jag har jobbat 17 dec - 25 dec. Sen haft 2 dagar ledigt. Har kört upp och ner mellan Båstad-Malmö-Halmstad för att hinna träffa familj, vänner och släkt under julen, samtidigt som jag jobbat här nere :) Funkat jättebra, lite segt att sitta så mycket i bilen och det kostar en del att ligga och köra ^^. Men det har det varit värt. Fick massor av fina julklappar t.ex. pengar, sidenkläning och EvaSolo tekanna :)

Vaknade i panik i morse vid 5 och hade nollkoll på var jag befann mig. Tar det som ett tecken på att jag kanske flugit runt lite väl mycket mellan olika städer och ställen att sova på sista veckorna. Men nu är julen över och det betyder att vardagen är tillbaka, mindre stress, och mer hemma :)!

Nej, dags att nana!
Sov gott!
 
Kvällens godnattvisa:
 
 
Till top