LEDIG FREDAG

Allmänt / Permalink / 0
Idag har jag varit ledig hela dagen!
Började med att gå till sjukgymnasten för min onda kropp.. har fått reda på att jag är överrörlig och att det är därför jag har sån värk hela dagarna... Men nu har jag varit där, pratat lite, böjt mig och fått några få övningar. Nästa vecka ska jag dit igen och få nya övningar som jag ska följa från och med då.. och typ i resten av mitt liv... haha.
 
Konstigt att vara ledig... känns rätt trist faktiskt då sambon jobbat hela dagen och just steg innanför dörren.
 
Men jag har i alla fall fått gjort lite grejer mer än sjukgymnastik. Har städat hela lyan, skurat badrummet, diskat, dammat, käkat, sett film, serie och bara tagit det lugnt.
 
Nu hoppas jag att vi ska se nåt på datorn innan det är läggdax.. ska jobba i morgon igen, 9-14:15. Sen ska vi vara barnvakter åt Malvina igen så blir att försöka hitta på nåt mysigt. Hoppas på sommarväder :D
 
 
 
 
Till top