HEMMA FRÅN PARADISET

Allmänt / Permalink / 0

Igårkväll kom vi tillbaka från 5 dagar i Wien! Ojj va vi har haft det bra!! Vädret har varit strålande, så idag är jag röd som en kräfta ! Haha.
Har gått massor! Första dagen gick vi vilse minst 20 gånger men så roligt vi hade!!
Wien är verkligen en gammal och välbehållen stad. Husen är jättefina och parkerna och slotten är magnifika ! :) jättemysigt att gå runt och kolla på byggnader, dricka öl och bara mysa :)

Kommer komma fler bilder efter hand. Just nu är jag på väg till Halmstad för att hämta hem min lilla kise som varit hos min mamma på semester ;)
Ska även träffa fina Elin, lillemannen och gekås! :)
Ser fram emot en härlig dag !

Här kommer några bilder av de få jag har på telefonen, resten är på systemkameran.

Slottet Belevedere

 

 

Till top