LIVET I PAPPER

Allmänt / Permalink / 0
Hej!
Sen vi kom hem från semestern har mina dagar bestått av jobb 9-18:15 och sen plugg fram till ett på natten.... B-uppsatsen går framåt och det känns som att den kommer bli bra :D! Ikväll blir det samma sak. Har bara dykt ner med ansiktet i skärmen, artiklar och böcker och bokstäverna far runt i skallen på mig! Haha.
Min fina sambo har varit borta två dygn, det har faktiskt varit bra så att jag har fått plugga i lugn och ro. Men ikväll kommer han äntligen hem igen!
Kroppen och särskilt huvudet skriker efter att få sitta i soffan och se en film och typ käka tacos ikväll. Så lite myskväll ska jag väl kunna unna mig själv idag...

I morgon är jag ledig! Då kommer vår nya säng under dagen! Så skönt och bra det kommer bli!!
På eftermiddagen ska jag ha mitt och Åsas andra och sista handledarmöte innan uppsatsen ska lämnas in nästa vecka... hoppas att det är ok, så vi inte får hur mycket som helst att fixa till :)



Till top