TODAY

Livet i Skåne / Permalink / 0
 
Så fin bild!

Älskar hur positiv jag har blivit till allt. Inte för att jag är en negativ person, men vaknar jättetidigt varje dag och mår bra och ser fram emot att gå till jobbet och allt däromkring.

Det känns så skönt att känna att allting (nästa i alla fall) är roligt, och att varje dag har bra saker att erbjuda. Allt går bra för tillfället och jag älskar mitt jobb, trivs som fisken i vattnet och har de bästa kollegorna!
Träningen går väldigt bra också, vi kör hårt jag och Angelica. Det är roligt och det ger resultat! :)
PLugget har gått sådär, men nu ska jag och elin verkligen ta tag i c-uppsatsen och det känns som att det kommer gå bra. Vi får så mycket gjort när vi väl sätter oss ner och ger oss tusan på det. Så det blir en fullspäckad vecka denna veckan också. 6 dagars jobb, träning, plugg och underbara vänner.
 
Med det säger jag godnatt, har jobbat 3 nätter i rad och i morgon börjar jag tidigt. Så det blir ett avsnitt Pretty Little Liars nu och sen sömn :).
 
Sov gott!
Till top