En kväll med mina fina

Allmänt, Familj & Vänner / Båstad, Halmstad, bebis, familj, fira, grattis, vänner / Permalink / 0



Körde till Halmstad idag efter jobb :) började med stt besöka stadsbiblioteket och låna en bok jag behöver inför inlämningsuppgiften på torsdag ... Har letat i hela Malmö men fann den äntligen här! Sen körde jag snabbt inom min bror och brorsson! Så mysigt att hinna krama om den! Lukas har växt
Som tusan och pratar massor! Fasters fina lillstora kille <3 saknar honom så  mycket och hinner inte träffa honom och alla andra tillräckligt ofta! 
Därefter körde jag bort till Sofie och lillan Ella! Ella blir 8 veckor denna veckan! Så liten och mysig. Man blir allt sugen på en liten vill jag lova :). Sen kom Ida också! Det blev en helkväll med mat och massor av tjejsnack! Det kändes mycket behövligt och underbart att träffa mina två fina tjejer igen! Svårt stt förklara hur mycket saknad jag har till alla här uppe!! Blev en fantastisk kväll! 

Nu ligger jag i min säng hos mammapappa i ÖK/ Båstad!Har druckit en dry martini och umgåtts. Alltid lika mysigt att träffa dem!! 
 Mamma fick även lite skönsång (sjunger som en kråka) kl 00:01 då hon fyller år idag!

Så vill säga GRATTIS till världens bästa mamma <3 vad vore livet utan henne ?!! Hade inte klarat en dag utan min fina mamma! 


Imorgon ska vi fira med mysdag och sedan middag med familj och släkt ! 

Godnatt alla härliga ! 




Till top