Barstarzz på Malmöfestivalen

Livet i Skåne / Permalink / 0


Även i år har vi fått en ställning uppbyggt åt teamet för att vara där och inspirera och lära folk om kroppsviktsträning / streetworkout/ Calisthenics . Detta gör vi varje dag mellan klockan 17-20 denna veckan. 

I måndags var jag endast där en stund då jag inte mådde bra och igår var jag hos kiropraktorn. Idag däremot lyckades jag ändra min sena kvällstur till att jag slutar 18 istället så jag kan vara med :).

Så är du i Malmö och intresserad av denna typ av träning är du mer än välkommen till Raoul wallenbergspark vid kaptensbron för att träffa oss :)! Det finns alltid någon övning för alla, och man behöver absolut inte vara stark! Det är en sport som passar alla typer av människor och alla är välkomna! :)

Pull-ups och chins är bra övningar för alla och en mycket bra grund :) 
Här är en bild från beachhandbollsfestivalen i Åhus :) 

Till top