Soliga dagar

Familj & Vänner, Foton, Livet i Skåne / Permalink / 0
Heej!
Den gångna veckan har varit ljusare och varmare än på länge. Förutom jobb så har jag följt med pojkvännen till Halmstad en dag, han jobbade och jag passade på att träffa Elin och yngsta sonen, som jag inte sett på alldeles för länge. Tog en kort shoppingrunda, sen fikade vi innan en lite promenad, mysigt!
 
Efter Elinmys lånade jag mammas bil och körde och hämtade Lukas på dagis innan vi lunchade på Rawfood med mamma, rikigt fräsch mat som kan rekommenderas om man tycker om sallader och vegansk mat :). Kul att jag hann träffa min älskade mamma, men även min storebror och Tina på vistelsen, hinner ju sakna henne massor mellan gångerna vi ses. Blir väl lätt så eftersom jag och storbror vuxit upp tillsammans med mamma och det där av alltid varit vi 3. Men hade inte kunnat önska mig annat idag, för vår lilla familj har varit allt jag kan önska och behövt. Supermamman!
 
 Jag, Johan och Lukas var i trädgården och hoppade på studsmattan tills Tina, mamma och storebror Johan kom hem. Snackade lite skit och så innan vi körde hem till Skåneland igen :).
 






I fredags fick jag äntligen sova några timmar längre än vanligt! Sen bar det av till Väla med Johan. Jag köpte ett par jeans och en present. Mycket mer blev det inte. Men tänkte ta en runda till framöver när det finns mer tid till att springa i affärer.. Behöver verkligen nya kläder känner jag!
Körde in till Helsingborg och träffade Johans kusin, fikade nere i Norra Hamnen i solen, riktigt skönt! i stället för shoppinggatan så la vi oss i en park, tog ett par öl, lyssnade på musik och njöt av vädret. På kvällen var vi ute och käkade Fondue :) Sen blev det myskväll hemma hos kusinen med hans flickvän. Mycket trevlig fredag! 
 
 





Nu är helgen avklarad med 21 timmars arbete... och jag ska ta "helg" en dag i morgon. Jag hoppas på sol, så jag kan spendera dagen utomhus. Blir nog en del träning. tänkte köra ett gympass på förmiddagen och sedan vara med på mage, rumpa, ben i Pildammsparken, arrangerat av "Träna i parken".
Till top