Effektiv ledighet

/ Båstad, Malmö, bff Feiff Malmö vänskap, jobba, leva, life, skratta, smile, vänner / Permalink / 0
Heej!
har haft fem "lediga" dagar från jobb. Har varit skönt att göra lite vad man vill några dagar faktiskt, behövligt. Däremot har jag fått mycket gjort och varit rätt effektiv. Gjort några småjobb, jobbat extra på Granngården en dag och isolerat föräldrarnas krypgrund en dag tillsammans med dem och Angelica :) . Skönt att komma bort lite, göra något annorlunda och spendera tid med familjen! Har varit bra dagar, har självklart även fyllt de med vänner, myst och skrattat!
 
Nu är jag tillbaka i vardagen. har tre dagars jobb och sen ska jag (tro det eller ej) vara ledig fredag, lördag och söndag! Ibland gynnar det att jobba massor ett tag för att senare kunna ta ut några dagar på raken. Ser fram emot både jobbveckan och kommande helg, som även den ser ut att fyllas med det ena och andra :D.
 
Angelica efter jobb lördags.


jag och Angelica nere i krypgrunden, masker och arbetskläder på! Två riktiga pojkflickor ;)



Vi har fått en diskmaskin som jag efter många om och med lyckades skarva ihop slangar på och få på rätt plats.. däremot måste en ellösning ordnas så man slipper ha den hängandes såhär , haha. Ser däremot bättre ut idag!

*Även pojkflickor kan få på sig finklänning och klackar! Tummen upp för det :)
 


 
Till top