Sommaren kommer!

Allmänt / Permalink / 0
Äntligen har solen och de varma vindarna nått ända ner till lilla Halmstad!
Idag har vi haft ca 18 grader och sol till och från. Men även under molnen har vi kunnat gå utan jacka och njuta av värmen.
Hur mycket jag än vädrar och öppnar fönstrena får jag inte in någon sval luft i lägenheten. Jobbigt att vara såvarm, säskilt när man inte mår prima... men jag ska inte klaga. Jag älskar värmen och är jätte glad att den är här.

Firade lite med att dricka hallonläsk och sitta i trädgården med Michel, Sofie och Chrille nu ikväll. Sen blev det Klackerupspizzeria och hem till Micee och äta och umgås :) Trevlig kväll!


Dagen har jag spenderat med mamma <3
Har haft det mysigt! Även om jag inte fick igenom bilen på besiktningen :(
Vi gjorde en slags fisksoppa, som bara innehåller 97 kalorier per portion. Jag blev jätte mätt och chockad över hur mycket mat man kan äta och bara få i sig såpass lite kalorier :p

Jag har beställt min soffa idag också, så den ska jag hämta när lönen kommer tillsammans med mina födelsedagspengar. =)
Köpte även ett par nya festskor / sandaler (?) idag - svarta. :)

Johan var också med nu i eftermiddags och hjälpte mamma med att titta på olika platt-tv. Hon köpte en SONY 40" skit snygg. Min mamma e cooool ;)

Nu ska jag nog försöka sova, jag får besök av två vänner i morgon bitti som ska göra sig i ordning för en liten modevisning :)

Ville egentligen bara dela med mig av värmen och det fina vädret :)
Till top