SÖNDAGSSLUT

Allmänt / Permalink / 0

Kom nyss hem till mamma och har lagt mig i soffan med katten ;)
I kväll har vi firat mamma och Zacha (styvpappa) hemma hos johan och Tina . Det var vi och även älskling och hans kusin Fredrik :-). Till middag lagade vi fläskfilé och kycklingfilé med hasselbackspotatis, frästa grönsaker bestående av röd och gul paprika, tomat, gul lök, purjolök, zucchini och champinjoner och såser. Riktigt nöjd faktiskt det blev gott!

I fredags var vi hemma hos mig jag, Basse, fidde, sara, Anders och Åsa. Även då bjöds det på middag av mig o Basse och Sara o Anders bjöd på efterrätt. Det blev vin och spel och även lite utgång.

Igår körde samtliga utom Åsa upp hit till Halmstad.
Vi var hemma hos Basses föräldrar på middag. Fick jätte god mat; kyckling, kött, lax, potatisgratänger och sallad och såser! Väldigt gott! Tack!:-)
Sen var vi ute på Moon med Ida, Sofie, josse och Julia ! Var väl hemma strax innan fem och då gick vi allihopa och la oss här hemma hos mamma ;p

Nu ska jag sova, det gick inte fler tåg till Malmö efter 21 idag så tar tåget 9 i morgon och direkt till skolan för att träffa min basgrupp :)

God natt!

Till top