LINKÖPING

Allmänt, Familj & Vänner / Permalink / 0
Tja!
Kom fram till Linköping vid lunch idag och hann krama syrran och Marie innan de hoppade på samma tåg mot Stockholm!

Blev bjuden på lunch av farbror idag i restaurangen utanför Tornet tillsammans med farfar när jag kom fram.

Resten av dagen har jag snackat sikt med lillebrorsan, umgåtts med honom och pappa, druckit öl och varit hemma hos farmor och farfar på mys. Blev bjudna på vin, öl, whisky och snax :) Så mysigt att vara där och träffa dem, det är längesedan sist tyvärr.
Hade gärna setts oftare men det är svårt när det är så långt och jag ha både jobb och plugg hemma i Malmö. Men det blir ju lila mysigt varje gång vi får lite tid tillsammans!

Nu ligger vi i soffan, har snott systers musslor då jag alltid fryser hur jag än gör, och ser på tv och dricker öl efter tacomiddag !! Gott!

Trevlig helg!

Till top