NYTTIG FRUKOST

Allmänt, Livet i Skåne / Permalink / 0
Godkväll!
Idag låg jag kvar i sängen ända fram till 10, gick och flyttade bilen och slängde in två maskiner tvätt.
Sen testade jag på att göra "nyttiga pannkakor". Tänkte att jag tar vad jag har hemma. Kan ju erkänna att det blev sådär .. Lite väl mycket banansmak för min del, och väldigt svårstekt.. Måste köpa mig ett teflonjärn .. Men har man det och låg temperatur så blir resultatet bättre :)

Resten av dagen spenderade jag till serier, vila och tvätta innan jag stack iväg på ett Corepass och sedan lite gym. Ikväll har jag varit hemma hos Lina och myst med henne och hunden :)
Nu ska jag kika på lite Gossip girl och sen sova :) 

God natt!

Recept:
1 dl havregryn
1-2 banan
1 msk linfrö
1 dl vaniljyoghurt 
2 ägg
Kör i mixer och stek sedan i smör.

Toppade pannkakorna med kvarg och jordgubbar :) Upptill detta blev det även te och youghurt med müsli samt jordgubbar på toppen! :D 









Till top