Sovmorgon blev tidigt

Allmänt, Familj & Vänner, Livet i Skåne / Permalink / 0
Varför är det alltid så, att när man väl får lov att sova en timma extra så vaknar man antingen jättetidigt eller så kan man inte somna om. 
Morgonens problem ännu en dag. Johans klocka ringde 7:30 och min tanke var att jag skulle sova till 9, då jag har massvis med skola, plugg och jobb i veckan .. Men så fort jag vaknat somnar jag inte om .. Så nu ligger jag här och tänker att jag får gå upp istället. Äta frukost .. Men jag vill egentligen , vill sova, vet att jag behöver det.

Sov sjukt skönt hos Johans farmor igår natt i alla fall! Vår lägenhet ligger precis intill en väg som är trafikerat dygnet runt och persiennerna gör det aldrig riktigt mörkt .. Så lastbilar o bussar vaknar jag av flera gånger per natt... Störs lätt av ljud.. Konstigt då vi alltid hade ljud som små ... Vilket sägs ska hjälpa, men tydligen varken på mg eller storebror haha. 
Blir skönt när vi flyttat till huset där det är tyst runt omkring. Då kommer jag forhoppningsvis både somna lättare, inte bli väckt sjuttioelva gånger per natt, kunna ha det mörkt och även somna om när jag vaknat. Time will tell ;)

Idag blir det plugg med tjejerna. Välbehövligt då jag inte hunnit plugga alls mycket för att jag jobbat och vi varit iväg i helgen! Men nu så! :) Centrala nervsystemet, cirkulation, celler och anatomi står på schemat ... Lättare sagt än gjort. Ska unna mig nåt gott under tiden. Typ chips. Älskar chips. Så himla gott !! Haha. 

Ha en bra dag ! 




För övrigt så är det ett helt år sedan vi var i Miami, solade, badade, poolparty, träning och härligt häng med underbara människor nere på south beach. Underbar resa! Men mycket har hänt senaste året, sjukt hur snabbt tiden går! Massor av roliga saker! Och mer blir det :)



Till top