Nikeälskare, klicka här!

Allmänt / nike, nikeperformance, zalando / Permalink / 0
Någon mer än jag som är helt galen i Nike´s träningskläder och skor? :)

De flesta träningskläder jag, och även sambon har (tack vare mitt inflytande, hihi) är Nike. Tycker deras kläder är sjukt sköna samtidigt som de är snygga och bekväma! Det är kul att man kan variera sig så mycket, både i stil och färg! All träning blir roligare med fina träningskläder. De perioder då träningslusten sjunker brukar det hjälpa med något nytt plagg för att komma igång igen!
Många plagg är ganska neutrala och passar både till kille och tjej, så det finns massor att välja på!
 
Zalando har massvis med tröjor, byxor, skor osv! Så är du lika glad som mig i Nike så klicka nedan!
 
Kollage: Nike
 
1. Skor | 2. Tröja | 3. Byxor | 4. Vattenflaska | 5. Strumpor | 6. Väska
 
Sponsrat inlägg


Till och med nu, som gravid tränar jag i mina NIkekläder. Det bästa av allt för tillfället är alla bekväma skor!!
Till top