Elodie details

Allmänt, Foton, Graviditet, Livet i Skåne / elodiedetails, elodiedetails Elodie Skötväska bugaboobuffalo bf2016 april, elodiedetails Elodie's / Permalink / 0
God kväll/ natt! 

Dags att sova. Är hemma hos mina föräldrar i Båstad och sover över :) imorgon ska jag och Johan till Halmstad och träffa min bror Johan (krångligt det här när de heter likadant), Tina och Lukas. Vi har bestämt oss för pulkaåkning om snön vill ligga kvar, och annars busfabriken!

Det här med att välja skötväska som är rymlig, passar vagnen, som vi båda känner att vi kan gå runt med utan att skämmas osv ... Inte jätteenkelt.. I alla fall om man är som mig, lite kräsen :p

Bugaboo har ju egna skötväskor, men alltså... 2000kr styck,, och de är inte ens snygga.. Bara plain svart eller annan enfärgad och egentligen ingenting speciellt bra eller speciellt alls... Bara betalning för märket ...

En av väskorna vi fastnade för ganska snabbt, mest jag, var en av Elodie's skötväskor. Visst, även denna av märkestyp men i alla fall lite bättre pris, 1199:-. Det är ok, men absolut ett max för en "blöjväska". 
Den är mönstrad vilket är lite kul, att den inte bara är helt neutral, utan sätter en klick på vagnen :). Johan gick med på att han kan bära på denna tillsammans med barnet också. Han bryr sig inte speciellt mycket om att den måste vara supermanlig osv han ska ju inte ha den till jobbet liksom . Haha. 

Så nu har vi beställt den på nätet och den lär trilla ner i brevlådan nästa vecka.. Eller ja AVI:n till posten .. :) !

Nu börjar jag längta tills att faktiskt få köra vagnen, med krabaten i... Börjar bli liiiite mer förståeligt nu att vi snart ska få ut den lill*. En längtan har börjat växa fram med spänning <3







Till top