Välkommen 28!

Allmänt, Graviditet, Livet i Skåne / Permalink / 2


Välkomnar och går in i vecka 28 men större mage än förra veckan! 
Den har verkligen börjat växa i rask rakt nu. Det är jättestor skillnad bara på 1-2 veckor. Men det är härligt ! Nu börjar man se att jag är gravid, och inte bara pizzatjock. Haha.



Vi var hos barnmorskan i torsdags på vanlig koll samt glukoskontroll. Mitt socker var bra på 6,8 och bebisens hjärta slår som det ska, ca 130-140 slag/minut. Magen hade växt och det är nästan så jag är över medelstrecket! Så där är bevis på att magen inte är för liten som många tror då jag inte är så tjocker.

Vi har bokat in föräldrakurs den 10/2, blir intressant att se vad den ska innehålla :) 




#1 - - Ingrid:

Nu får jag följa dig här, för vi ses ju inte längre!
Härlig mage du har fått.

#2 - - Anonym:

Hej Andrea! Nu har även jag hittat dig, så kul att se bild. Kram lina (din bästa kollega 😉)

Till top