Ny adress!

Allmänt / Permalink / 1
japp! Nu har jag flyttat :) och det känns jätte bra! Har fått iordning ganska bra än så länge, men det ju sin lilla tid att få allt som man vill ha det och sen ska jag ju ångra mig en 5 gånger innan jag är säker på att möblerna står rätt ;p

har nyss invigt duschen också.. sköönt att duscha ! Nu känner jag mig genast lite fräschare ;p
Har dock ett stOrt tjejproblem... jag hittar inget som jag känner för att ha på mig idag... :/ blääää..
Har testat en del nu men känner mig fet eller bara allmänt tråkig i allt..:( Hjälp mig!

är trött som en sengångare också! Har hållt på att bära och möblera hela dagen idag också... det tar på krafterna hahaha. känner mig gammal idag. Fick ju sprickor i revbenen i förgår också när vi åkte snowboard och de lider verkligen av att arbeta... men jag måste ju få ihop allt. men nu är allt uppe i lägenheten så nu är det inga problem. Och lådorna har jag och mamma burit ut i förråden :)

har Världens Bästa mamma som har hjälp mig att städa både den gamla och den nya lägenheten. Älskar dej mamma! ♥

Nu kom Josse, så nu ska vi snacka skit och skratta!  :) Lägger upp bilder på lägenheten så fort jag fått i ordning! :)


Pussar och kramar
#1 - - Blue is in Fashion This Year:

Hi,

I wanted to invite you to visit my collages fashion blog,

Thank you :)

Till top