Natti

Allmänt / Permalink / 0
- "De säger att sista baddagen var idag", men vet ni vad, jag tror dem inte!
jag ska då bada mer i år även om det regnar eller blåser! Det är sommar, och inte nog med det... finaste sommaren på 16 år, så trust me, it´s not over yet!

Har varit på jobbet nu i kväll, det gick bara bra! Var enklare denna gången än förra, känns som man börjat komma in i det trots att det bara var andra gången... men det kanske har hunnit sätta fast sig i mig så det blir som när man är liten med grejer. ni vet vad de säger, när man en gång lärt sig cykla.....

Nu ska jag gå och lägga mig, planen var att jag skulle nana tidigt idag för i morgon ska jag möta Tina i stan vid 11-12, och jag har blivit en sån morgongris nu.. älskar att bara ligga kvar i sängen och få somna om på morgonen.
Men nu ska jag vara duktig och sova och försöka få lite nödvändiga saker gjorda i morgon också... sånt som inte är skoj, men ändå måste göras :bigeyes:

Sweet Dreams

Till top