GRATTIS TINA!

Familj & Vänner / Permalink / 3
GRATTIS PÅ 25 ÅRS DAGEN TINA!!!

Sjukt va tiden har runnit iväg.. du var 17 år och jag 14, nu är vi helt plötsligt vuxna!
Tänk va mycket vi har gått igenom, mycket tråkigt och dåligt, men Så Mycket bra också! Vi har skrattat & gråtit, både ledsna och glädje tårar.
Vi har genomgått varandras operationer, cellgift, depression, begravningar osv. Tänk allt bra där emellan, 2 underbara hundar, utställningar, fester, roadtrips, Jasmine, Johan, alla jobben, alla glädjebesked, flyttar osv. haha ja herregud :p

Jag är så glad och lycklig att jag har dig. Vet inte någon annan som skulle kunna ta din plats i mitt hjärta. Du finns alltid där för mig, precis som jag alltid kommer stå vid din sida i alla lägen.

Tina- du är världens bästa vän och svägerska ;)

Grattis på din stora dag, jag älskar dej vännen <3

vi ses ikväll!

































Puss på dig! ♥
#1 - - Alexandra:

Härligt inlägg med fina bilder ;) hoppas du firar henne ordentligt nu ;)

#2 - - Gunilla:

Du är la go, Andrea!

Ni är som 2 systrar, ni kan inte vara utan varandra.

Kramar

#3 - - N I N A svarar:

Åh tack så mycket :)

Jag har bara bott här i två år, så inte så konstigt :) Har du vuxit upp här?

Till top