TRÖTT SOM TUSAN!

Allmänt / Permalink / 0
God morgon!
Kom inte upp förrän tio i nio idag.. dödstrött och illamående (förmodligen av trötthet)..
Men nu är jag uppe, har fått i mig ett knäckebröd och fått på mig kläderna, för strax ska jag kila iväg till Friskis & Svettis och köra ett Ki-balans pass. Det får bli lagom idag, har ju inte haft möjlighet att träna på 2 veckor så då är det bästa att börja lugnt igen!
Får bli bättring på det när tentan är skriven, då har jag förhoppningsvis mer tid och energi igen! :)

Såhär står det om Ki balans:
Ki balans är ett barfota och frigörande pass. Med sköna och avspända rörelser tränar du hela kroppen i balans, rörlighet, styrka och avspänning. Övningarna är enkla och naturliga med inspiration från bl a Qigong, Yoga och Pilates. Gemensamt i passets alla övningar är en strävan efter närvaro och medvetenhet om kropp och andning.
 
Till top