FREDAG

Allmänt / Permalink / 0
Idag tänker de flesta - Freeeedaaaag, heeeelg!!! feeeest!!
Själv sitter jag just nu på jobbet (Granngården idag) och har rast. Jobbar till kvart över sex idag, sen ska jag hem och bara ta det lugnt och ha lite tid för mig själv i lugn och ro.

Ska jobba helgen på Rättspsykiatrin, 6:45-21:15 både lördag och söndag. Hoppas in 4 timmar extra per dag. Men jag tycker det ska bli jättekul så min helg komemr bli lika bra som alla andras trots att jag kommer spendera den på kliniken :)! Dessa två veckor jobbar jag 13 dagar i sträck sen har jag en 1 dag ledigt sen jobb igen! Blir rätt mycket nu när jag ska vara på två arbeten under 4 veckor. Men det är kul med nytt och omväxling! Sen är ju den 25-26 varje månad mycket trevligt också ;) Och folk klagar på att sin semester och det roliga är över ! Hallå, lite mer optimism vill jag se i människor. Jag har ingen semester alls, men inte kan jag vara bitter över det, även om jag emellanåt önskar att jag hade. Det är ju ett val som jag själv gjort och jag är mycket nöjd med det eftersom jag får mycket ny erfarenhet denna sommaren inom arbetsfronten :)
Trivs fantastiskt bra på psyk! Har jobbat hälften av mina veckor nu, ser fram emot två veckor till, men trist när det tar "slut" sen...


Trevlig helg allihopa! :)
Till top