Hurtig tjej!

Livet i Skåne / Permalink / 0
 
Idag träffades jag och Elin nere hos mig klockan tio för att sätta igång c-uppsatsskrivandet. Tio timmar senare la vi ner och jag var hurtig nog att kila bort till gymmet för att rensa skallen och röra lite på mig! Vi fick mycket skrivet osv idag i alla fall så det känns riktigt bra :)! 
 
På gymmet blev det en kilometer löpning som uppvärmning, sen körde jag lite blandat och avslutade (såklart) men att leka nere i hörnan. Där var tre snubbar idag jag inte pratat med innan som även de började stå på händer osv. så det var trevligt! Stod riktigt länge på ett handstående idag! Överlycklig och känner verkligen att det är skillnad både vad jag gäller min kroppskontroll och kroppsstyrka sedan jag började  för 4-5 veckor sedan!
 

Nu är klockan mycket igen, som alltid när jag ska sova... Så nu ska jag krypa till kojs, för i morgon har jag en del att ordna med innan jobb 12:15. Måste gå till systemet och inhandla goda drycker inför släktkalaset för mig på lördagkväll.
Tänkte även kila inom Stadium då jag såg att de hade erbjudande på ett par Nikeskor. Jag behöver ha ett par till så mycket som de används nu! :)
 
Så nu blir det godnatt! :)
 
livet
 
Till top