FAMILJEN FÖRST

Allmänt / Permalink / 0
Hej!
har haft en riktig familjeDag idag! Spenderat den med Bror, svägerska, brorson, hundarna och mammapappa.
Har mått riktigt dåligt idag.. sönderstressat i mitt inre utan att vilja, ledsen och gråtandes.. men alla ska vi ha de dagarna. vissa av oss har bara de lite annorlunda och jobbigare än andra. Men att vara med familjen hjälper. även om de inte alltid kan förstå så finns de där allihopa :) och varför är det alltid så att närman har en dålig dag ska den gärna bli värre!?
Ikväll bjöd föräldrarna på middag, alltid lika supergott och mysigt! Har busat och kramats med min lilla prins i helgen, vilket lättar på hjärtat enormt. Att en så liten människa kan ha ett så stort hjärta och ännu större plats i mitt <3

Nu ska jag sova, i morgon ska jag försöka ta tag i lite plugg, umgås med mammsen och förhoppningsvis slänga in träning på gymmet när jag kommet tillbaka till Malmö :)

Förövrigt har jag ny mobil då den gamla
sprack igen och även själva skärmen tagit skada och håller fyrverkerier. Så jag har för tillfället inga nummer kvar, jag uppskattar om ni vill messa mig era så jag kan spara er igen :)










Till top