Kan höra mina egna tankar igen

Livet i Skåne / Permalink / 0
Äntligen!

Har äntligen nästan-alldeles-helt-snart blivit av med min huvudvärk helt *håller tummarna*. Vaknade med skallebank i fredags morse, som sedan dess bara har eskalerat och blivit värre tills den övergick till migrän... Så i söndags gick jag hem från jobbet på kvällen, kom hem med 39,8 graders feber.... Det var längesedan jag kom upp i så heta grader ;). Sen har jag legat hela dagarna och nätterna med jätteont och kräkts till och från :/. På kvällarna har jag varit ute en runda i friska luften och tänkt att det nog känns bättre.. men det har jag fått tillbaka hårt sen på nätterna.
Men idag var jag tillbaka på jobb igen, Skönt! Tycker det är fruktansvärt att vara hemma sjukskriven. Både tråkigt, men även ångestfyllt då jag vet att jag har saker och göra, samt trivs jag som fisken i vattnet så jag tycker om att stiga upp på morgonen och få gå till jobbet :)!
 
I morse var första gången jag tänkte "tacka f** vet jag att jag har bil". För efter 3 timmars sömn (sover ftf kasst på nattetid) så hade jag aldrig orkat cykla 6 km :p.
 
Efter jobb körde jag hem och slängde mig på innergården i solen för att suga åt mig all värme och sol som var möjligt innan jag kilade iväg till gymmet och Malin. Hon körde ännu ett stenhårt rump-och benpass med mig. Min kropp kommer både tacka och bocka för henne ett par dagar framöver. Lilla rumpan börjar så smått komma tillbaka *ler*. Efter det sprang vi bort till Barstarzzgymmet och körde lite handstående, övning på human flag samt lite annat smått och gott innan hemgång.
 
 
 
Kvällen var inte slut där. Jag tog en dusch, fixade lite käk och tog hissen upp till Elin för mys, en öl och ishockeyn! Sverige vann med 3-2, härligt! :) Alltid lika mysigt att ha Elin i samma hus, bara kunna kila upp på 2 sekunder och inte göra något, eller göra massor !
 
-----------------------------------------------------------------
 
Sänder en extra tanke till dig idag Angie ♥ Även om du befinner dig i Spanien tänker jag på dej massor och önskar jag kunde krama om dej tusen gånger. ♥
 
(Ni som vet hur det är att förlora sin hund kan även förstå hur jobbigt det är för A idag. Det är ju trotsallt en familjemedlem).
 
 
Till top