Brottningskast

Allmänt, Livet i Skåne / brottning Westling Sparta Malmö träning kul vänner workout fitness / Permalink / 0
Hey!
Var och kollade när Anders gick brottningsmatch på Sparta igår. Alla Spartamedlemmarna som gick match vann! Grymt jobbat grabbar! 
Efteråt testade jag ett kast på Björn och det gick riktigt bra! Kul var det med :)

Klicka på länken för att se: 

Kunde inte sova inatt. Så nu har jag varit valen i 41h timmar med en 1 timmas sömn efter jobbet. Herregud... Förstår inte min kropp. Varför kan den inte bara koppla av och sova !?! 

Ikväll har jag och Angelica i alla fall varit på fysträning på Sparta! Riktigt bra träning. Kul med variation. Detta kommer vi förmodligen förutsätta med 1-2 ggr/vecka :)
Testade även kasta Angie efteråt. Hon tyckte det var lika roligt att bli kastas som jag tycker det är att kasta haha. Alltid ett perfekt team hon & jag <3 

Klicka på länken för att se: 


Till top