One year

Allmänt, Foton, Livet i Skåne / Permalink / 0
 
Kom över detta citat idag vilket sedan fastnade i huvudet.
Stämmer så väl. Har sagt det innan och säger det igen. Det senaste året har varit upp&ner, fram&tillbaka, glädje&sorg, skratt&gråt. Men framförallt har det varit ett av de bästa åren i mitt iv. 
Jag har hittat mig själv igen, funnit nya fantastiska vänner, unnar mig, gör mer av vad som gör mig glad & lycklig samtidigt som jag är en person som bryr mig om andra, ibland lite för mycket och säkert ibland för lite
 
Hade kunnat skriva om det senaste året i flera timmar. Det är helt klart det mest händelserika året vad gäller mig själv, min utveckling och mina framsteg.
Är så glad att jag har alla underbara vänner och familjen med mig under tidens gång. Ert stöd, er glädje och er omtänksamhet.. tack fina ni ♥
Till top