Handstående med min kärlek

Livet i Skåne / barstarzz, calisthenics, gymnastics, kärlek, tränaiparken, workout / Permalink / 0
Häromkvällen var jag och Johan ute vid kyrkan i Lund och körde handstående.
Alltid skönt att komma ut på kvällen, särskilt då man jobbat hela dagen och det är fint väder.
 
Se videklipppen nedan!
Johan har lärt sig att bryta upp och börjar bli riktigt duktig på att stå kvar på händer också! Så duktig han är, min fina!
 
Måste säga att jag tycker det är sjukt kul att träningen har blivit något vi kan göra tillsammans. Både för att det är en bra och hälsosam hobby, men såklart också för att det är något jag älskar och tar upp en stor del av mitt liv :), i alla fall i nuläget ;). Jag övade på trappgång.. började ju förra sommaren och körde några gånger men sen har det faktiskt inte varit mycket mer än så. Men nu är det fint väder igen, så det är dags!
 
 
 
 
 
 
Till top