Always waking up happy

Livet i Skåne / Permalink / 0

Vaknar upp glad och lycklig varenda dag numera. Kanske inte alltid pigg och full med energi, men alltid glad. Så skönt att känna så. För tillfället känns det mesta jäkligt bra. Det händer mycket, många förändringar är på g, nya utmaningar, saker och ting lönar sig, känslor flödar och lyckan är på topp!

Sen att jag är en tänkande människa kommer vi ju aldrig ifrån. Analyserar det mesta ut och in och fram och tillbaka osv och lite till etc. Men det måste ju inte vara dåligt faktiskt ;). Många funderingar dansar runt i mitt lilla huvud för jämnan men vad gör det om hundra år!? Och inte gör det mig olycklig, tvärtom, bra att fundera över vissa "större" val ! 

Idag vaknade jag ganska pigg, blev omkramad, steg upp, tog en promenad till utegymmet, körde lite övningar och joggade tillbaka. Fantastiskt väder! Nu är lunchen avklarad (var knappt hungrig o det var inte gott :(.  ) och nu blir det informationsmöte i Lund innan jag ska tillbaka och jobba på avdelningen :) . 

Ha en underbar dag i det fina vädret!  



Till top