Ledig torsdag

Livet i Skåne / nyttig / Permalink / 0
Hej hopp!
Inför kommande jobbhelg på 35 timmar (!) är jag ledig två dagar, igår och idag. Så skönt. Har inte gjort så mycket egentligen. Men hunnit med att storstäda lyan, fixa med disk, tvättat, andats, tränat och umgåtts med nära och kära :) 

Igår testade jag och Freja aerial hoop för första gången. Det var lite som poledance fast i en ring . Riktigt kul, men sjukt svårt och rätt krävande . Blåmärken lite varstans nu :D . 


På kvällen blev det mys, mat och stretching med J :) älgkött och rådjurskött med potatis samt sallad. Så gott! Sedan i måndags har jag skaffat mig en app där jag kan räkna kalorier, protein-/kolhydrat-/fettintag. Nej inte för att jag är tjock, utan för att försöka definiera lite inför sommaren. Och det verkar även fungera för alla magsmärtor som jag har.. Allt som minskar det är positivt :). 

Idag har jag varit på gymmet och kört rumpa och även tagit personbästa i marklyft ! 80 kg! Trodde jag skulle både kräka och svimma, men det klarade sig. Haha. 


Nu sitter jag på innergården och njuter av att solen äntligen tittat fram . Perfekt på en ledig dag. Har ätit hallonkvarg med vindruvor och björnbär. Kompletterade med en caseinshake också . 


Nu ska jag fortsätta suga åt mig all D-vitamin :) 


Till top