Ystad Saltsjöbad

Familj & Vänner, Foton, Livet i Skåne / Permalink / 0

Söndag till måndag har jag och Johan spenderat två dagar på Ystad Saltsjöbad. Dagarna fylldes med bad, både utomhus och inomhus, bastu, bubbelpool, bubbel, morgonrocksmys, mat, vin, strandpromenad, ansiktsbehandling, helkroppsmassage och massa kärlek <3

Denna vistelse fick Johan i Alla hjärtans dag present... Jag skrev i kortet att vi skulle åka på detta om han orkade stå ut med mig så länge .. Haha, nu i efterhand känns det ganska själklart att det ska vara vi. Men får ändå ge honom en eloge att han orkar stå ut med mig och mina tokigheter! 


Kändes verkligen underbart att komma iväg och bara ta hand om oss själva och unna sig lite lyx. Någonting jag gjort alldeles för sällan, men helt klart ska bli bättre på. Att visa varandra uppskattning och kärlek är en sjuk viktig  del i ett förhållande. Även om man ses i princip varenda dag behövs även tid på bortaplan för att rå om varandra extra mycket! 


Plötsligt, i ett helt vanligt vardagsliv, kliver Du in och vänder det till början på en vacker saga <3








Till top