Hej på en onsdag!

Allmänt, Livet i Skåne / family / Permalink / 0
Nu har det gått över en vecka sedan tentorna skrevs. Förra veckan bestod av skola och väldigt mycket jobb inklusive utbildning, det blev 100% av varje. Helgen spenderades på jobb. Har inte varit en jätterolig människa under veckan kan jag erkänna. Jag har varit trött, irriterad och superstressad och Johan får rätt mycket av detta, tyvärr. Men jag försöker be om ursäkt och vara så snäll jag kan. Sömn ger mig snällare vibbar ;) haha.
Fick underbara vita rosor av min ännu mer underbara sambo häromdagen! Mina favoritrosor! Han är bäst han!!<3
 
 
 
Igår var vi på bio och mysde, det var välbehövligt! Vi såg The Martian den var riktigt bra faktiskt :).
Idag har vi övat injektioner, både subcutan och intramuskulär, samt blodprov. Det var roligt, men jag har faktiskt smygövat på en kollega. Lättare och mindre läskigt än vad jag förväntat mig
 
 
 
Efter skolan åkte jag med tåget till Båstad. Är hos mammapappa och myser. Johan, Tina och Lukas har varit här också. Har fått supergod fisksoppa och sen våfflor till efterrätt! Så mätt att jag kan spricka nu! Och trött! :)
 
I morgon ska jag och mamma på spa. Ser fram emot en lugn, mysig och skön dag <3.
 
Dags att sova! Ska bli fruktansvärt skönt! Varit dåligt med det sista tiden! :)
 




 
 
 
 






 
 
 
 
Till top